שאלות ותשובות

על מנת להירשם לאתר יש ללחוץ על אייקון ההתחברות לאתר הנמצא בצד ימין למעלה באתר ולבצע הרשמה. באפשרותכם להירשם באמצעות 'ללא צורך בסיסמא'. כמשתמשים רשומים תוכלו ליהנות מגישה לאזור האישי שלכם בו תוכלו לראות את כל היסטוריית הרכישות שלכם, מוצרים שאהבתם, לשמור על תכולת העגלה עד לפעם הבאה, לצפות בחשבוניות ולעקוב אחרי משלוח שביצעתם.

שימו לב כי מבצעים לחברי מועדון יהיו זמינים ללקוחות רשומים בלבד, במידה ותבחרו לא להירשם לאתר ולהצטרף למועדון שילב ההנחות של מועדון הלקוחות יתבטלו בסל הקניות.

מימוש נקודות והטבות (כולל הטבת יום הולדת והטבת הצטרפות) מועדון DREAM CARD VIP ניתן בסניפי הרשת ובאתר.
לצורך מימוש הטבות DREAM CARD VIP באתר שילב יש לפעול באופן הבא:
יש להתחבר לאתר שילב עם מספר זהות הזהה למספר הזהות במועדון ה-DREAM CARD VIP שלך.
במעבר לקופה תפתח חלונית ובה כלל ההטבות העומדות לרשותך למימוש.

הנקודות שנצברו במהלך החודש הקלנדרי בהזמנה באתר, יעודכנו בחשבונך עד לעשירי לחודש הקלנדרי העוקב. 

*יש לשים לב לשינויים בתקנון צבירת הנקודות במועדון DREAM CARD מעת לעת.

לא חייבים, ניתן לרכוש באתר כאורח, אך ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה כמשתמש רשום על מנת להנות מכל ההנחות של חברי מועדון שילב. בנוסף, כך תוכלו תמיד לראות את היסטוריית הקניות שלכם, לשמור מוצרים שאהבתם, לעדכן בקלות פרטים אישיים ותוכלו להיות מעודכנים על המבצעים השווים שלנו.

הוסיפו לסל הקניות את הפריטים שאתם אוהבים בלחיצה על כפתור "הוסף לסל", לחצו על אייקון סל הקניות בפינה השמאלית העליונה באתר. עברו על ההזמנה שלכם ובדקו כי הפריטים, הצבעים והכמויות נכונים, מכאן לחצו על כפתור "מעבר לתשלום". תוכלו להתחבר ולבצע את הרכישה כלקוח רשום (מומלץ!) וכך המערכת תזהה את פרטיכם האישיים, במידה ואינכם משתמשים רשומים תוכלו להירשם או לבצע את ההזמנה כאורח במילוי אימייל, שם, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. עם השלמת ההזמנה תקבלו מייל אישור הזמנה.

לא ניתן לבצע הזמנה טלפונית, אבל אם אתם מתקשים להזמין באתר, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם טלפונית וללוות אתכם. תוכלו לפנות אלינו בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות בטלפון/וואטסאפ: 03-5775111

במידה ומוצר חסר במלאי תופיע בעמוד המוצר הודעה: "הודיעו לי שהמוצר חוזר למלאי" מלאו את מספר הנייד שלכם ועם חזרת המוצר למלאי, תישלח אליכם הודעת SMS.

*כרגע ישנה תקלה זמנית ואפשרות זו אינה זמינה עד שתתוקן.

באתר שילב ניתן לשלם באמצעות:

-כרטיסי אשראי ישראליים -כרטיסי חיוב מיידיים (ללא תשלומים)-כרטיסי מתנה של שילב - לבן (ללא כפל מבצעים), ואדום (כולל כפל מבצעים)-כרטיסים נטענים שונים כמפורט בעמוד התשלום.

לא ניתן לשלם באתר שילב באמצעות:
-שוברי זיכויי של חנויות שילב

כמו כן - לא ניתן לבצע באתר עסקאות טלפוניות, גם לא דרך שירות לקוחות.

*לקוח יקר שים לב כי לאחר קליטת ההזמנה לא ניתן לבצע שינוי באופן התשלום.

אכן ניתן לשלם בתשלומים, 
להלן מדרגות החלוקה לתשלומים:

בקנייה עד 200 ₪ - תשלום אחד.
בקנייה מעל 200 ₪ - 2 תשלומים.
בקנייה מעל 400 ₪ - 3 תשלומים.
בקנייה מעל 600 ₪ - 5 תשלומים.
בקנייה מעל 800 ₪ - 8 תשלומים.

שמירת פרטי כרטיס אשראי נתון לשיקולו של מבצע ההזמנה. במידה ולקוח מבקש לשמור פרטי אשראי לרכישה הבאה, יש לבחור באפשרות זו במעמד התשלום. במידה ויבקש להסיר פרטי אשראי, ניתן לבצע זאת ב"איזור האישי".

במידה וברשותך קוד קופון, ניתן לממשו בעמוד הקופה בחלק הייעודי להזנת קופון.
ניתן לממש קוד קופון אחד בלבד לקניה , שימו לב לתנאי המימוש של קוד הקופון שברשותכם. 

*את הקוד יש להזין באותיות גדולות וללא רווחים

ניתן לעקוב על תהליך ההזמנה באתר תחת החשבון שלי - היסטוריית הזמנות.

בנוסף בערב המקדים ליום המסירה וביום המסירה עצמו תקבלו הודעת sms.

ניתן לעדכן כתובת במידה וההזמנה טרם סופקה דרך שירות הלקוחות ובשעות פעילות המוקד בין השעות 08:30-16:00, בטלפון ישיר/וואטסאפ 03-5775111 או דרך צור קשר באתר. 

*שימו לב, ייתכנו עיכובים עקב שינוי כתובות

במידה ותרצו לעדכן כתובת או שיטת משלוח, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בשעות פעילות המוקד בין השעות 08:30-16:00, בטלפון 03-5775111 או דרך צור קשר באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות פנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד.

שינוי שיטת המשלוח יתאפשר ללא עלות בהזמנה מעל 199 ש"ח.
בהזמנה בסכום נמוך מ-199 ש"ח, שינוי שיטת המשלוח כרוך בתוספת של 29 ש"ח.

במידה ותרצו לשנות כתובת או שיטת משלוח, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בתוך שעה מביצוע ההזמנה ובשעות פעילות המוקד בין השעות 08:30-16:00, בטלפון 03-5775111 או דרך צור קשר באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות פנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד.

לא ניתן לבצע איסוף עצמי בחנויות הרשת, אלא משלוח לבית הלקוח ע"י חברת משלוחים או איסוף עצמי ממחסן האתר.
עליכם לבחור בקופה בשיטת משלוח מסוג "איסוף עצמי".
כתובת איסוף מהמחסן - כרמל 17, שילת.
שעות הפעילות: א'-ה' בשעות 9:00-14:00.

עם סגירת ההזמנה תקבלו הודעת SMS שההזמנה מוכנה לאיסוף.
יש לאסוף את החבילה בתוך 7 ימי עסקים מקבלת ההודעה.
במידה והחבילה לא תאסף בתום 7 ימי עסקים - תבוטל ההזמנה וישודר החזר כספי לאמצעי התשלום

המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה והמטרה שלנו היא שתמיד תקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, פנו לשירות הלקוחות שלנו בעמוד צור קשר או בטלפון/וואטסאפ 03-5775111 (מענה ניתן בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00) בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר אנו נשלח לכם מוצר חדש להחלפה באמצעות שליח. ניתן גם לגשת לאחד מסניפי שילב על מנת לבצע החלפה של הפריט הפגום. 

מאחר ואנחנו רוצים שההזמנה שלכם תגיע אליכם מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות שלכם באופן מידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, אנא מלאו את טופס "ביטול הזמנה" בתחתית האתר.
בנוסף, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו הפועל בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00, תוכלו לפנות אלינו טלפונית או בהודעת וואטסאפ לטלפון: 03-5775111. במידה וביצעתם הזמנה לאחר שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו, שירות הלקוחות שלנו יענה לכם בשעות הפעילות.

לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט או מארז אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו

ניתן לבצע החלפות / החזרות בכל אחד מסניפי הרשת (למעט חנויות עודפים) בהתאם למדיניות הרשת המפורסמת באתר, בצירוף חשבונית קבלה שנשלחה למייל או מדבקות החלפה המצורפות להזמנה.

אנו מתחייבים לעד 5 ימי עסקים למעט יישובים מרוחקים שההגעה אליהם היא עד 7 ימי עסקים. ימי עסקים הם ימים א'-ה' ואינם כוללים סופי שבוע, חגים, מועדים וערבי חג. שעות פעילות חברת השילוח הן בין השעות 8:00-18:00. ההמלצה שלנו היא לתת כתובת בה אתם זמינים במהלך רוב שעות היום. במידה ואינכם בבית ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

*שימו לב, במהלך תקופת מבצעים ו\או מכירה מיוחדת, לרבות SHOPPING IL, BLACK FRIDAY וכיוצא בזה, זמני האספקה עשויים להתעכב בהתאם.

השליח יעדכן אתכם מראש על הגעתו באמצעות sms. במידה ופספסתם את המשלוח, השליח ינסה לתאם אתכם את המשלוח ליום העסקים הבא. תוכלו לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

חברת השליחויות מגיעה לכל חלקי הארץ, כולל יישובים מרוחקים ויישובים מעבר לקו הירוק. זמני ההגעה ליישובים מרוחקים הם עד 7 ימי עסקים.