מדיניות החזרה
הנוחיות שלך חשובה לנו! על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר, שילב מספקת כל מלוא המידע במדיניות ההחזרה שלנו.
סניפי שילב ישמשו כמוקד שירות לכל המוצרים הנמכרים באתר כולל החלפה או החזרה אלא אם צוין אחרת בפרטי המוצר.
המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות מכוחו.
להלן מידע נוסף אודות הדרכים למסירת הודעת ביטול:
1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מבניהם.
2. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 03-5775111,
במייל shilav4me@Shilav.com , בדואר רשום לכתובת משרדנו: כנרת 1 קרית שדה התעופה, לידי מחלקת שירות לקוחות, או דרך הקישור הייעודי בדף הראשי באתר.
בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.
3. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
* ביטול עסקה טרם הגעתה לכתובת משלוח יבוצע לאמצעי התשלום דרכו בוצעה הרכישה. בעת ביטול העסקה בסניפי הרשת לא יחול החזר כספי עבור עסקה ששולמה בכרטיס נטען / תווי קניה אלא בזיכוי לרשת בלבד.
4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
5. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
6. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
7. על אף האמור לעיל אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום הרכישה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
8. במידה ומבצע הפעולה קיבל לידיו את המוצר, בטרם העסקה בוטלה על ידו, ידאג להחזרת המוצר לסניפי שילב או למחסן שילב, על חשבונו, בהתאם לפרטים שיימסרו.
9. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ובלא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק.
10. החזרת פריטים אשר נרכשו באתר הסחר יוחזרו בסניפי הרשת (למעט סניפי עודפים) בהתאם לחוק ביטול עסקה.
לשאלות נוספות ניתן לפנות לשרות הלקוחות באמצעות פניה בקישור: https://www.shilav.co.il/contacts
או בטלפון/וואטסאפ: 03-5775111 בימים א'-ה', בשעות 08:30-16:00.