אחריות ושירות
במקרה של תקלה או בעיה, אנשי השירות שלנו ישמחו להעניק לכם מענה מהיר ויעיל!
חשוב לקרוא את הוראות היצרן ואת האזהרות המצורפות, טרם השימוש במוצר, ולעקוב אחריהן.
לנוחותכם, ריכזנו את המידע אודות תנאי השירות והאחריות:
תקופת האחריות הניתנת על המוצרים הנמכרים בשילב, תלויה בסוג המוצר והיבואן:
מיטות תינוק | 5 שנים |
שידות | שנתיים |
לולים, עריסות ומיטות מעבר | 12 חודשים |
כורסאות הנקה | 12 חודשים |
כסאות אוכל ומושבי הגבהה | 12 חודשים |
נדנדות וטרמפולינות | 12 חודשים |
עגלות ילדים NB, לא כולל ריפוד | שנתיים |
ריפודים לעגלות תינוק/טיולונים/מושבי בטיחות וכד' | 12 חודשים |
תיקי החתלה | 12 חודשים |
צעצועים מיובאים ע"י שילב/שס"ק | 12 חודשים |
צעצועים שאינם מיובאים ע"י שילב/שס"ק | 6 חודשים |
מוצרים עם רכיב חשמלי/אלקטרוני- מעל 150 ש"ח | 12 חודשים |
טקסטיל ומוצרי אופנה | העונה הנוכחית |
סלקלים ומושבי בטיחות | 12 חודשים |
התחייבות שילב לשירות:
- לקבלת שירות עבור מוצר תקול, ניתן לגשת לכל אחת מחנויות שילב עם המוצר, ולמסור אותו לבדיקה/תיקון.
- יש להציג חשבונית רכישה. במידת הצורך, ניתן לאתרה באמצעות כרטיס המועדון בשילב/אמצעי התשלום.
- זמן תיקון עד 14 ימי עסקים.
- כאשר המוצר אינו באחריות ועלות התיקון מעל 100 ₪, תקבלו הצעת מחיר לאישור התיקון.
- בעת קבלת המוצר לאחר תיקון, אנא וודאו תקינותו טרם עזיבתכם את החנות.
- לקבלת שירות עבור מיטת תינוק או שידה, באמצעות מתקין מוסמך או רכישת חלקי חילוף, אנא פנו ישירות לספק הריהוט (רהיטי סגל או טל רהיטים, בהתאם לריהוט שלכם):
רהיטי סגל: 02-5791993 טל רהיטים: 08-8599559
- בהחזרת מוצר מתיקון לחנות, תימסר לכם הודעה. החברה מתחייבת לשמור את המוצרים עד חודש לאחר מסירת ההודעה, ואינה אחראית על מוצרים שיושארו בחנות לאחר כחודש.
- שילב תפעל, ככל שביכולתה, לתקן מוצרים בתשלום גם לאחר תקופת האחריות.
- ברשות שילב מלאי ריפודים לחלק ממוצריה, יתכנו שינויים מעת לעת במגוון המוצרים והצבעוניות, בכפוף למלאי היצרן.
בתקופת האחריות, רשת שילב תעשה ככל שביכולתה על מנת לספק ציוד חלופי למוצרים בעלי היבט בטיחותי,
הנמסרים לתיקון בתקופת האחריות ובהתאם לרשימה הבאה: עגלות ילדים וטיולונים, כסאות בטיחות, מוניטור תזוזה ואינטרקום.
לא תחול אחריות במקרים הבאים:
- התקנת המוצר והרכבתו נעשו שלא בהתאם להוראות ההרכבה.
- שימוש במוצר שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות אחסנה וטיפול.
- שבר במוצר או קרעים בבד/ספוג.
- קורוזיה או חלודה שנוצרו תוך שימוש במוצר.
- בלאי טבעי הנובע משימוש במוצר.
לכל בעיה או שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות באמצעות שליחת מייל: shilav4me@shilav.com
או בטלפון/וואטסאפ: 03-5775111
בימים א'–ה': 16:00-08:30